Mor-testen

Jeg var ude at gå med min 4 årige datter!

Hun samlede noget op fra jorden og ville putte det i munden.

Jeg tog det fra hende og bad hende lade være med sådan noget.

"Hvorfor?", spurgte min datter.

"Fordi det har været på jorden. Du ved ikke hvor det har været. Det er sikkert beskidt og fyldt med bakterier", svarede jeg.

Min datter kiggede fuld af beundring på mig og spurgte "Mor, hvor ved du alt det fra???".

"Uh", jeg tænkte hurtigt.... "alle mødre ved den slags ting. Det er med i mor-testen. Man er NØDT til at vide det, ellers får man ikke lov at blive mor"

Vi gik videre i stilhed et par minutter, mens hun tyggede på disse nye oplysninger.

"Åh, nu ved jeg det!, udbrød hun "hvis man ikke klarer mor testen er man nødt til at blive FAR i stedet for!!"

"Lige præcis!", svarede jeg med et stort smil.


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Athugasemdir

1 identicon

Hahahaha Svo satt.

Bryndís R (IP-tala skráð) 17.1.2008 kl. 20:11

2 identicon

sæl frænka rakst hér inn af tilviljun, gaman að hitta þig annarstaðar en í Nóatúni

'Eg sé að þetta með súkkulaðið virðist ættgengt!!!

Guðbjörg Elín Hjaltadóttir (IP-tala skráð) 19.1.2008 kl. 23:49

3 identicon

hahahha.. góður!

Gyða (IP-tala skráð) 27.1.2008 kl. 05:10

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband