Konur eru klókar

En mand ringede hjem til sin kone og sagde, "Skat, jeg er blevet inviteret
på fisketur af min chef sammen med en masse af hans venner. Vi skal være
væk en uge... Dette er en god mulighed for mig til at få den forfremmelse
jeg gerne vil have, så vil du ikke godt pakke tøj til en uges tid og finde
min fiskestang og fiskekasse frem? Vi tager af sted lige fra kontoret, så
jeg kommer lige forbi og henter tingene." "Åh ja, pak også min nye blå
silkepyjamas."
Konen synes det lød lidt mystisk, men som den gode hustru hun er, gjorde
hun præcis hvad han bad hende om.
Weekenden efter kom manden så hjem igen - lidt træt, men ellers glad og
tilfreds. Konen tog imod ved døren og spurgte om han havde fanget mange
fisk? Han svarede, "Ork ja! Masser af laks, nogle sværdfisk og lidt
forskelligt.
Men sig mig en gang, hvorfor pakkede du egentlig ikke min nye blå
silkepyjamas,
som jeg bad dig om...?"




Du
vil elske svaret...








Konen svarede, "Det gjorde jeg også. Den er i fiskekassen...."


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Athugasemdir

1 Smámynd: Vilborg

 Priceless!

Vilborg, 23.2.2008 kl. 02:35

2 Smámynd: Soffía Valdimarsdóttir

Ááátttsss!

Stel þessum og sendi hjúkkunni í Danaveldi

Soffía Valdimarsdóttir, 23.2.2008 kl. 17:26

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband